Vitaminai

Vitaminai svarbūs kiekvieno žmogaus organizmui. Esant trūkumui, žmogus gali pasijusti prasčiau nei įprastai. Gali susilpnėti imuninė sistema, paprasčiau tariant, gali silpnesniu tapti visas organizmas. Vitaminų svarba žinoma nuo seno, kiekvienam turbūt teko girdėti, kad sveika valgyti vaisius ir daržoves. Su jais gaunami vitaminai, tačiau šiandieną skubėdami ne visada gauname pakankamą kiekį. Būtina vartoti vitaminus, kaip maisto papildus. Tokiu būdu galite išvengtu negalavimų, nervingumo bei prastos savijautos. Vitaminus reikėtų pradėti vartoti nuo mažų dienų. Augančiam organizmui, jie ypač reikalingi. Nebūtina rinktis brangiai kainuojančių preparatų, kurie labiausiai tiks jūsų mažyliui, galite paklausti šeimos gydytojo. Konsultacijos visada naudingos, nors vitaminai nekenkia nei vienam. Šalutiniai požymiai gali pasireikšti, jei vartojate per didelėmis dozėmis. Rekomenduojamos dienos normos nereikėtų viršyti.

vitaminaiGalima teigti, jog vitaminai – tai ne tik sveikatos šaltinis, bet ir gyvybės. Žmogaus organizmui reikalingos įvairios grupės (pavyzdžiui, vitaminai B, C, E bei daugelis kitų). Galima būtų suskirstyti į dvi grupes:

  • Vitaminai, kurie tirpsta riebaluose.
  • Tirpūs vandenyje.

Valgydami maistą atsižvelkite į jo sudėtį. Atkreipkite dėmesį, jog maistas, kuris yra be riebalų gali būti nepilnavertiškas. Nedaugelis žmonių su maistu gauna visus reikiamus vitaminus. Sveikata svarbi kiekvienam, jei prastai jausitės, būsite ne tik blogos nuotaikos, tačiau negalėsite kokybiškai atlikti darbų. Vitaminai ypač svarbūs tiems, kurių gyvenimo būdas intensyvus. Daugelis turi žalingų įpročių (pavyzdžiui, alkoholio vartojimas, rūkymas). Tokiems žmonėms ypač reikalingi vitaminai. Jums gali būti trūkimas B6, E ir C. Svarbi yra folio rūgštis, ją galite gauti valgydami duoną. Jos yra vaisiuose, daržovėse, mėsoje, pieno produktuose. Ne kiekvienas valgo pakankamai šių produktų, todėl būtina vartoti papildomai preparatus.

Vitaminus, kuriuos planuojate vartoti, galite pasirinkti savo nuožiūra, jei sunku nuspręsti, galite kreiptis į šeimos gydytoją. Jums gali patarti vaistininkas. Įsigyti preparatus galite internetu, tai patogus būdas, ypač tiems, kurie nesuranda laiko apsilankyti vaistinėse ar kitose vietose, kuriose jie parduodami. Savimi reikia rūpintis visada, nereikėtų laukti, kol blogai pasijusite. Kiekvienam svarbi nervų sistemos veikla. Rinkitės B grupės vitaminus, jie atlieka svarbų vaidmenį. Daugeliui reikalingas vitaminas C. Stenkitės, kaip įmanoma, jo gauti daugiau su maistu, papildomas vartojimas, tikrai nepakenks. Nereikėtų piktnaudžiauti, vartokite tokias dozes, kokios rekomenduojamos. Įprastai dienos norma būna parašyta ant pakuotės arba informaciniame lapelyje. Kokiais kiekiais turi būti vartojami vitaminai, jums gali patarti vaistininkas arba gydytojas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *